نويسندگان
جدیدترین مطالب

تيم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا ميهمان السد قطر خواهد بود.


مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به پايان رسيد و پس از مشخص شدن تيم‌هاي صعود کننده و دو هفته استراحت، اکنون همه منتظر آغاز مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها هستند. مرحله‌اي که از امروز (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد که البته ايران در روز اول نماينده‌اي ندارد. فولاد خوزستان تنها نماينده فوتبال ايران در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسياست که فردا (چهارشنبه) ساعت 20:30 به وقت کشورمان در قطر به مصاف السد مي‌رود....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:6 ] [ امید ]

يوونتوس با برتري برابر آتالانتا در آستانه 100 امتيازي شدن در سري A ايتاليا قرار گرفت.


هفته‌ سي‌وششم رقابت‌هاي سري A ايتاليا شب گذشته (دو‌شنبه) با برگزاري دو ديدار ادامه يافت. يوونتوس که قهرماني‌اش در رقابت‌هاي اين فصل قطعي شده در ديداري خانگي و تشريفاتي به ديدار آتالانتا رفت و در پايان موفق شد با يک گل به پيروزي برسد...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:5 ] [ امید ]

تيم فوتبال ليورپول برتري 3 بر صفر مقابل کريستال پالاس را در 10 دقيقه از دست داد تا اميدهاي قهرماني خود در ليگ برتر انگليس را به حداقل کاهش دهد.


 تيم فوتبال ليورپول از هفته سي و هفتم ليگ برتر انگليس مهيمان کريستال پالاس بود و در پايان به تساوي 3 بر 3 قناعت کرد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:4 ] [ امید ]

اسامي 28 بازيکن جهت حضور در اردوي اتريش توسط سرمربي تيم ملي اعلام شد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اسامي بازيکنان دعوت شده به اردوي تيم ملي جهت حضور در اردوي تيم ملي در تهران و اتريش توسط کارلوس کي روش اعلام شد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:3 ] [ امید ]

 


مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسکتبال امروز با برتري تيم هاي مهرام و پتروشيمي آغاز شد.



 مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي ليگ حرفه‌اي بسکتبال ایران عصر امروز در تهران و ماهشهر آغاز شد. در ديدار تهران تيم هاي مهرام و دانشگاه آزاد مقابل هم به ميدان رفتند که جدال دو تيم در تهران با حساب 85 بر 67 به سود مهرام به پايان رسيد.

در اين بازي که در تالار بسکتبال آزادي تهران و از ساعت 16 آغاز شد مهرام با ترکيب فريد اصلاني، سعيد داورپناه، صمد نيکخواه بهرامي، اوشين ساهاکيان و حامد حدادي وارد ميدان شد و مهران شاهين طبع هم ترکيب حامد حسين زاده، آنتوني گراندي، محمد جمشيدي، محمد حسن زاده و ابراهيم توماس را براي اين بازي در نظر گرفت.
 
منبع:ورزش3

ادامه مطلب
[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, ] [ 19:18 ] [ امید ]

قرمزپوشان مرسي‌سايد با کسب يازدهمين پيروزي متوالي خود در ليگ برتر انگليس، يک گام ديگر به کسب نخستين قهرماني‌شان در اين رقابت‌ها طي 24 سال گذشته نزديک‌تر شد.


در نخستين ديدار از روز دوم هفته سي‌وپنجم ليگ برتر انگليس، امروز (يکشنبه) تيم فوتبال ليورپول موفق شد در خانه نوريچ با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي برسد و جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندي رقابت‌ها تثبيت کند.

ليورپول که آخرين قهرماني‌‌اش در بالاترين سطح از فوتبال انگليس را سال 1990 کسب کرد، بازي را هجومي آغاز کرد و تنها چهار دقيقه از آغاز بازي گذشته بود که توسط رحيم استرلينگ گل نخست را به ثمر رساند. اين گل اما عطش قرمزپوشان مرسي‌سايد را کم نکرد و آنها باز هم به حملات خود ادامه دادند تا اينکه در دقيقه هفت توسط لوئيز سوارز گل دوم خود را به ثمر رساندند. بعد از اين گل، از شدت حملات شاگردان برندان راجرز کاسته شد و نوريچ رفته رفته نبض بازي را به دست گرفت، هرچند پايان 45 دقيقه نيمه اول اين اجازه را به ميزبان نداد که از کنترل نسبي‌ خود بر بازي سودي ببرد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, ] [ 19:12 ] [ امید ]

 


نصرت ايراندوست به عنوان سرمربي فصل آينده ملوان انتخاب شد.


هيات مديره باشگاه ملوان امروز تشکيل جلسه داد و نصرت ايراندوست را به عنوان سرمربي فصل آينده اين باشگاه انتخاب کرد.

به نقل از فارس، محمد قديربحري، نادر عزت الهي و محمد حبيبي به عنوان دستياران ايراندوست او را در هدايت ملوان همراهي خواهند کرد.

ايراندوست جايگزين دراگان اسکوچيچ سرمربي کروات فصل گذشته ملوان شد. اسکوچيچ ملوان را به رده هفتم جدول ليگ برتر رساند....+ادامه مطلب

 

[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, ] [ 19:11 ] [ امید ]

 


جلسه قرعه‌کشي مسابقه پلي آف جهت کسب سهميه حضور در مسابقات ليگ برتر فصل 94 - 93 بعد از ظهر امروز در سالن روابط عمومي سازمان ليگ فوتبال ايران برگزار شد.


به نقل از سايت سازمان ليگ، قرعه کشي بين دو تيم فجرسپاسي شيراز به عنوان تيم چهاردهم ليگ برتر فصل 93-92 و تيم پيکان به عنوان تيم سوم دسته اول فصل 93-92 جهت تعيين ميهمان و ميزبان در روز يکشنبه 93/1/31 راس ساعت 14 در محل روابط عمومي سازمان ليگ با حضور غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ، حسين عسگري رئيس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال، مسئولين کميته مسابقات سازمان ليگ و نمايندگان دو تيم برگزار شد و طي مراسم قرعه کشي تيم فجر شهيد سپاسي به عنوان ميزبان مسابقات دور رفت در روز شنبه 93/2/6 و تيم پيکان به عنوان ميزبان مسابقات دور برگشت در روز پنجشنبه 93/2/11 تعيين شد.
 
منبع:ورزش3

 

[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, ] [ 19:9 ] [ امید ]

رئيس مرکز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان گفت: شفاف‌سازي هزينه‌هاي فوتبال حرفه‌اي برنامه مهم دکتر گودرزي است و خوشحاليم که اين تصميم با استقبال مردم ، مسئولان ، نمايندگان مجلس و حتي مديران عامل ، مربيان و بازيکنان تيمها روبرو شده است .


به گزارش ورزش سه به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، مازيار ناظمي شفاف سازي هزينه هاي ورزش حرفه اي را يک خواست عمومي از سوي مردم و رسانه ها اعلام کرد و گفت : خوشحاليم بعد از سالها اين مهم با تدبير و مديريت وزير ورزش و جوانان و همراهي مجموعه مديريتي وزارتخانه ، بويژه دکتر خادم معاون وزير و نماينده تام الاختيار وزير در امر واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در اين زمان ميسر شد و اميدوارم با حمايت و همراهي مسئولان ، نمايندگان ، مردم و بخصوص رسانه ها اين روند مطلوب براي جلوگيري از برخي مفاسد در ورزش ادامه داشته باشد..+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, ] [ 19:6 ] [ امید ]

 


تيم فوتبال آ اس رم شنبه شب در هفته 29 سري آ ايتاليا با دو گل کيه وو را شکست داد.


رم اين پيروزي را با گلزني ژروينيو در دقيقه 17 و ماتيا دسترو در دقيقه 42 کسب کرد و در رده دوم سري آ 64 امتيازي شد.

اين تيم با ناپولي ( سوم ) که روز يکشنبه به مصاف فيورنتينا مي رود، فاصله شش امتيازي دارد.

در همين حال فاصله رم با يوونتوس در صدر جدول ( 11 امتياز ) زياد است. يوونتوس روز يکشنبه در زمين کاتانيا به ميدان مي رود.

تورينو قبل از اين ديدار با درخشش چيرو ايموبيل با نتيجه سه بر يک ليورنو را شکست داد و با 39 امتياز به رده نهم صعود کرد. ليورنو هم با 24 امتياز تيم هفدهم سري آ ايتاليا است.

چيرو ايموبيل در دقايق 25، 60 و 67 هت تريک کرد...+ادامه مطلب

 

[ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, ] [ 16:32 ] [ امید ]

 


تيم فوتبال منچستر يونايتد روز شنبه در هفته 31 ليگ برتر انگليس مقابل وستهام به پيروزي رسيد.


منچستر يونايتد با دو گل وين روني در دقايق 8 و 33 به برتري رسيد و با 51 امتياز جايگاه خود را در رده هفتم تثبيت کرد.

وستهام با 31 امتياز تيم چهاردهم ليگ برتر انگليس است.

هفته سي و يکم روز يکشنبه با برگزاري دو ديدار به پايان مي رسد:

تاتنهام - ساوتهمتون و استون ويلا - استوک سيتي.

چلسي، ليورپول و منچسترسيتي با 69، 65 و 63 امتياز در رده هاي اول تا سوم قرار دارند.
 
منبع:ورزش3

 

[ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, ] [ 16:30 ] [ امید ]

با برد مقتدرانه قرمزپوشان مرسي‌سايد در خارج از خانه و شکست سنگين تيم فولام در خانه من‌سيتي، هفته سي و يکم ليگ برتر انگليس پيگيري شد.


در ادامه ديدارهاي هفته سي و يکم ليگ برتر انگليس امشب (شنبه) تيم فوتبال فولام بدون حضور اشکان دژاگه، هافبک ايراني خود،‌ در خانه تيم منچسترسيتي تن به شکست سنگين 5 بر صفر داد. در اين بازي که دژاگه آن را به دليل مصدوميت از دست داد،‌ يحيي توره 2 بار از روي نقطه پنالتي در دقايق 26 و 54 و يک بار ديگر در دقيقه 66 گلزني کرد تا هت‌تريک خود را کامل کند. فرناندينيو در دقيقه 84 و مارتين دميچليس در دقيقه 88 2 گل ديگر آبي‌پوشان شهر منچستر را در اين بازي به ثمر رساندند، ضمن اينکه فولام از دقيقه 54 اين بازي که فرناندو آموره‌بيتا از ترکيب‌اش اخراج شد، 10 نفره کار خود را ادامه داد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, ] [ 16:30 ] [ امید ]

با پيروزي قهرمان و نايب قهرمان فصل گذشته بوندس‌ليگا در شب باخت خارج از خانه تيم اينتراخت برانشويگ برابر شالکه هفته بيست و هشتم بوندس‌ليگا پيگيري شد.


در ادامه ديدارهاي هفته بيست و هشتم بوندس‌ليگا، امشب (شنبه) 5 بازي برگزار شد که در جريان آنها تيم اينتراخت برانشوايگ، در حضور 90 دقيقه‌اي سنگربان ايراني خود، دنيل داوري در خانه تيم شالکه با نتيجه 3 بر يک تن به شکست داد. در اين ديدار، لئون گورتزکا در دقيقه 17، کلاس يان هونتلار در دقيقه 65 و آدام زالاي در دقيقه 90 براي شالکه گلزني کردند...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, ] [ 16:28 ] [ امید ]

 


چلسي موفق شد در هفته سي‌و يکم ليگ برتر با نتيجه 6 بر صفر آرسنال را شکست دهد.


هفته سي و يکم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با يک ديدار آغاز شد که در آن چلسي موفق شد با 6 گل آرسنال را شکست دهد. اسکار (دوبار)، اتوئو، هازارد، شورله و محمد صلاح براي آبي‌هاي لندن گلزني کردند.

چلسي با اين برد 69 امتيازي شد تا همچنان جايگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کند.
 
منبع:ورزش3

 

[ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, ] [ 16:26 ] [ امید ]

 


قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برگزار و برنامه جدال 8 تيم برتر مهم‌ترين تورنمنت باشگاهي قاره سبز مشخص شد.


  2 روز پس از پايان بازي‌‌‌هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌ها، امروز (جمعه) در مقر يوفا در شهر نيون سوئيس برگزار و در آن برنامه جدال 8 تيم برتر مسابقات مشخص شد.

به گزارش تسنيم، برنامه بازي‌هاي مرحله يک چهارم نهايي به صورت زير است:

منچستريونايتد (انگليس) - بايرن مونيخ (آلمان)

بارسلونا (اسپانيا ) - اتلتيکومادريد (اسپانيا)

رئال مادريد (اسپانيا) - بورسيا دورتموند (آلمان)

پاري‌سن‌ژرمن (فرانسه) - چلسي (انگليس)

دور رفت بازي‌‌هاي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در روزهاي اول و دوم آوريل (12 و 13 فروردين 1393) و دوربرگشت در روزهاي 8 و 9 آوريل (19 و 20 فروردين) برگزار خواهد شد.
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, ] [ 15:39 ] [ امید ]

 


سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از فردا تمرينات تيم پرسپوليس براي حضور پرقدرت در رقابت هاي ليگ آغاز خواهد شد.


 سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از فردا تمرينات تيم پرسپوليس براي حضور پرقدرت در رقابت هاي ليگ آغاز خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزي خبر، محمد پنجعلي افزود: فردا جلسه کميته انضباطي هم براي بررسي وضيعت پيام صادقيان و حقيقي در باشگاه پرسپوليس برگزار خواهد شد.

وي گفت: هر دو بازيکن متخلف تيم ابراز ندامت کرده اند و از اتفاق افتاده در ديدار دوستانه در مقابل نفت تهران پشيمان هستند.

پنجعلي افزود: پرداختي روزهاي اخير مسئولان وزارت ورزش و جوانان، به بازيکنان پرداخت شد و از چند روز ديگر قابل برداشت است.

وي گفت: تيم فوتبال پرسپوليس در هفته 28ليگ برتر هفتم فروردين در رشت ميهمان داماش گيلان است.
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, ] [ 13:36 ] [ امید ]

پرونده بازي‌هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا با صعود قهرمان فصل گذشته سري A‌ و حذف سفيدپوشان لندن بسته شد.


 در دور برگشت از بازي‌هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا، شب گذشته (پنج‌شنبه) 8 ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين آنها يوونتوس ايتاليا درخانه فيورنتينا، يکي ديگر از تيم‌‌هاي کالچو با نتيجه يک بر صفر به برتري رسيد تا در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت با نتيجه 2 بر يک بنفش پوشان فلورانس را شکست دهد و به مرحله يک چهارم نهايي صعود کند. تک گل اين بازي را آندره‌آ پيرلو در دقيقه 71 به ثمر رساند؛ ضمن اينکه فيورنتينا از دقيقه 69 با يک بازيکن کمتر بازي مي‌کرد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, ] [ 10:52 ] [ امید ]

 

 

 

در ادامه رقابت هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، تيم هاي منچستريونايتد انگليس و بروسيا دورتموند آلمان با برتري در مجموع دو ديداربا رقيبان خود از يونان و روسيه، به مرحله يک چهارم نهايي راه يافتند...+ادامه مطلب



ادامه مطلب
[ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, ] [ 10:47 ] [ امید ]

 


سپاهان ايران در آخرين رقابت فوتبالي سال، نتوانست در اصفهان حريف اماراتي خود را شکست دهد.


 در آخرين ديدار هفته سوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا سپاهان ايران در اصفهان ميزبان الاهلي امارات بود و در پايان با نتيجه دو بر يک مقابل اين تيم شکست خورد..

به گزارش ايسنا، احمد خليل در دقيقه 39 الاهلي را پيش انداخت. در پايان نيمه نخست همين يک گل از خط دروازه دو تيم گذشت. با شروع نيمه دوم نماينده ايران براي جبران گل خورده حملات زيادي را روي دروازه الاهلي تدارک ديد که در يکي از اين حملات و پس از سانتر مهدي شريفي، پديده اين فصل فوتبال ايران، سرجيو ون ديک مهاجم اندونزيايي – هلندي سپاهان موفق شد در دقيقه 72 گل تساوي را وارد دروازه الاهلي کند. بعد از اين گل سپاهان براي به ثمر رساندن گل دوم تلاش زيادي انجام داد اما اتلاف وقت از سوي بازيکنان الاهلي وقفه‌هاي زيادي در جريان بازي به وجود آورد که همين مسئله در روند حملات نماينده ايران تاثيرگذار بود.

در آخرين دقيقه از وقت‌هاي تلف شده بازي اسماعيل همادي بازيکن تيم الاهلي بر روي يک ضربه از راه دور دروازه سپاهان را باز کرد تا نايب قهرمان سابق آسيا برابر حريف اماراتي خود شکست بخورد.

در پايان دست سپاهان از سه امتياز اين بازي خانگي کوتاه ماند تا نايب قهرمان سابق ليگ قهرمانان آسيا، در پايان دور رفت مرحله گروهي اين فصل از مسابقه‌ها تنها با 3 امتياز به کار خود پايان دهد.

در ديگر ديدار اين گروه السد قطر تا دقيقه 80 با نتيجه 2 بر 2 در دوحه برابر الهلال عربستان متوقف شده است.
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, ] [ 10:45 ] [ امید ]

 


تيم فولاد ايران به پنجمين امتياز خود در ليگ قهرمانان آسيا دست يافت.


در ادامه هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا تيم فولاد ايران در ازبکستان به مصاف بنيادکار اين کشور رفت و در حالي که تا دقيقه پاياني با يک گل از حريف پيش بود به تساوي يک بر يک رضايت داد.

عبدالله کرمي در دقيقه 56 تک گل فولاد را به زيبايي وارد دروازه بنيادکار کرد اما در دقيقه 93 شوديف با ضربه‌ي سري ديدني گل تساوي را وارد دروازه نماينده ايران کرد.

فولاد در دو بازي گذشته خود نيز موفق شده بود برابر الجيش قطر يک امتياز و مقابل الفتح عربستان به سه امتياز دست يابد.

فولاد با اين تساوي پنج امتيازي شد و به طور موقت و تا پيش از ديدار امشب الفتح عربستان و الجيش قطر با 5 امتياز در صدر گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا جاي گرفت.
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, ] [ 10:44 ] [ امید ]

 


تيم‌هاي چلسي و رئال‌مادريد با برتري برابر حريفان خود به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يافتند.


 مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با دو ديدار ادامه يافت.

به گزارش ابسنا، چلسي که در بازي رفت توانسته بود برابر گالاتاسراي به تساوي يک بر يک برسد خيلي زود در دقيقه 4 به گل رسيد.

ساموئل اتوئو موفق شد سومين گل خود را در ليگ قهرمانان اروپا در اين فصل به ثمر برساند. در ادامه حملات دامنه‌دار چلسي نتيجه داد و اين تيم موفق شد با ضربه گري کيهيل گل دوم خود را نيز به ثمر برساند تا اين ديدار را در پايان چلسي با نتيجه 2 بر صفر از گالاتاسراي ببرد و در مجموع دو ديدار با برتري 3 بريک برابر اين تيم ترکيه‌اي راهي مرحله بعد شود.

در ديگر ديدار اين مرحله که بيشتر جنبه تشريفاتي داشت، رئال‌مادريد و شالکه به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با نتيجه 3 بر يک پيروز شود. کريستيانو رونالدو دو بار و آلوارو موراتا براي رئال در اين ديدار گلزني کردند و تيم هوگلند نيز براي تيم آلماني گلزني کرد تا رئال در مجموع با نتيجه 9 بر 2 راهي مرحله بعد شود.

دو ديدار باقي‌مانده اين مرحله فردا شب برگزار مي‌شود که منچستر‌يونايتد با المپياکوس و دورتموند با زنيت ديدار خواهد کرد.

تابلو نتايج (مجموع رفت و برگشت)

چلسي 3 – گالاتاسراي يک

رئال‌مادريد 9 – شالکه 2
 
منبع:ورزش3

 

[ چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:29 ] [ امید ]

تيم فوتبال استقلال نتوانست در ورزشگاه آزادي از پس الجزيره برآيد و در سومين ديدار آسيايي خود تن به تساوي داد.


 دو تيم فوتبال استقلال و الجزيره امارات از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند تا سومين ديدار خود را برگزار کنند که اين ديدار با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد. براي الجزيره امارات بارادا (4 و 55) و براي استقلال محمد قاضي(17) و حنيف عمران‌زاده (65)گلزني کردند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:27 ] [ امید ]

تيم فوتبال تراکتورسازي در ديدار مقابل العين امارات شکست خورد.


 در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا العين و تراکتورسازي از ساعت 19:45 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه هزا بن زايد به مصاف يکديگر رفتند که  اين ديدار با برتري 3 بر يک نماينده امارات خاتمه يافت.....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:24 ] [ امید ]

 


در تازه ترين رده بندي تيم هاي برتر فوتسال جهان ، تيم برزيل صدرنشين ماند و تيم ايران يک رده نزول کرد.


به گزارش پايگاه فوتسال پلانت ، رده بندي 10 تيم برتر جهان به شرح زير است :

1- برزيل 1955 امتياز

2- اسپانيا 1915

3- ايتاليا 1771 (يک رده صعود)

4- روسيه 1739 (يک رده نزول)

5- پرتغال 1616

6- آرژانتين 1597 (يک رده صعود)

7- ايران 1589 (يک رده نزول)

8- اوکراين 1460

9- ژاپن 1396 (يک رده صعود)

10- جمهوري آذربايجان 1391 (يک رده صعود)

در ميان تيم هاي آسيايي پس از ايران و ژاپن ، تيم تايلند در رده 16 جهان و سوم قاره قرار دارد.
 
منبع:ورزش3

 

[ چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:23 ] [ امید ]

 


از سوي مسئولان وزارت ورزش بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس پس ازحساب کتاب‌هاي انجام شده 70 ميليارد و 50 ميليون تومان اعلام شد.


به نقل از فارس، پس از حرف و حديث‌هاي فراوان مبني بر بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس وزارت ورزش اين بدهي‌ها را به دقت بررسي کرد. بالاخره پس از بررسي‌هاي انجام شده روز گذشته نماينده وزارت ورزش مستقر در باشگاه پرسپوليس گزارش خود را به مسئولان وزارت اعلام کرد و سپس آن به پيشکسوتان پرسپوليس اطلاع داده شد.

با اعلام مسئولين و نماينده وزارت ورزش قرمزپوشان 70 ميليارد و 50 ميليون تومان تا امروز بدهي دارند و فقط 28 ميليارد آن مربوط به قبل از زمان رويانيان است. با اين حساب مشخص شد که اولين کسي که بخواهد سهام پرسپوليس را بگيرد بايد 70 ميليارد و 50 ميليون تومان بدهي اين باشگاه را پرداخت کند.
 
منبع:ورزش3

 

[ چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:20 ] [ امید ]

هفتاد و هشتمين ديدار دو تيم پرسپوليس و استقلال هم بدون گل به پايان رسيد تا تماشاگران شاهد چهارمين بازي بدون گل باشند.


در هفته بيست و سوم ليگ برتر از ساعت 14 و 30 دقيقه در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 90 هزار تماشاگر بين دو تيم استقلال و پرسپوليس آغاز شد که بازي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 27 دی 1392برچسب:, ] [ 19:58 ] [ امید ]

 


داور ديدار شهرآورد 78 پايتخت پس از سوت پايان اين ديدار از دنياي داوري خداحافظي کرد.


سعيد مظفري‌زاده که پيشتر گفته بود داربي 78 تهران آخرين ديداري است که سوت خواهد زد، پس از زدن سوت پايان اين ديدار با بازيکنان و کادر فني دو تيم دست داد و رسما از دنياي داوري خداحافظي کرد.

به نقل از ايسنا، پس از محسن ترکي و محسن قهرماني که در فصل سيزدهم بنا به دلايل مختلف از داوري کنار رفتند سعيد مظفري‌زاده سومين داوري است که در اين فصل از داوري خداحافظي کرده است.
 
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 27 دی 1392برچسب:, ] [ 19:57 ] [ امید ]

تيم‌هاي بارسلونا و سوسيه داد با برتري بر حريفان خود به جمع 8 تيم برتر جام حذفي اسپانيا رسيدند.


پرونده ديدارهاي مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپا دل‌ري شب گذشته (پنج‌شنبه) و بامداد امروز (جمعه) با انجام 2 ديدار بسته شد که طي آن تيم‌هاي بارسلونا و سوسيه داد به جمع 8 تيم برتر اين رقابت‌ها صعود کردند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 27 دی 1392برچسب:, ] [ 19:55 ] [ امید ]

تيم ملي زير 22سال ايران در سومين ديدار مرحله گروهي مقابل کويت به پيروزي رسيد.


 تيم ملي زير 22 سال ايران در سومين ديدار مرحله گروهي در حالي به مصاف کويت رفت که در صورت نتيجه نگرفتن ژاپن در ديدار همزمان مقابل استراليا مي توانست به مرحله بعد صعود کند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 27 دی 1392برچسب:, ] [ 19:54 ] [ امید ]

 


استقلال خوزستان در ديدار مقابل گسترش فولاد به برتري رسيد.


 در ادامه هفته بيست و سوم رقابت‌هاي ليگ برتر از ساعت 15 امروز تيم‌هاي استقلال خوزستان و گسترش فولاد در اهواز به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه 3 بر يک به سود ميزبان به پايان رسيد.

گل‌هاي استقلال خوزستان را محمود تيغ‌نورد در دقيقه 58، موسي کولي‌بالي در دقيقه 72 و سيدعلا خلف‌زاده در دقيقه 85 در اين ديدار به ثمر رساندند و تک گل تيم تبريزي هم توسط ايمان موسوي در دقيقه 90 به ثمر رسيد.

اين مسابقه در حضور 100 نفر برگزار شد.

تارتار، سرمربي گسترش پس از گرفتن هدايت اين تيم دو ديدار قبلي را با برتري به پايان برده بود تا به اين ترتيب رکورد بردهاي تارتار هم شکسته شود.

ساير ديدارهاي امروز ساعت از 14:30 امروز آغاز شده بود.

در مهم‌ترين بازي هفته، فردا تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس دربي 78 را برگزار خواهند.
 
منبع:ورزش3
[ جمعه 27 دی 1392برچسب:, ] [ 19:52 ] [ امید ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید .