نويسندگان
جدیدترین مطالب

آرژانتين در بازي مقابل بوسني به يک پيروزي خفيف دست پيدا کرد.


تيم‌هاي فوتبال آرژانتين و بوسني از ساعت 2:30 بامداد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه ماراکاناي ريودوژانيرو به مصاف هم رفتند تا نخستين ديدار گروه F که تيم ملي کشورمان هم در آن حضور دارد را برگزار کنند.

اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود آرژانتين به پايان رسيد. کولاسنياچ (3، گل به خودي) و مسي (65) گل‌هاي آرژانتين را زدند و ايبيسويچ (85) براي بوسني گلزني کرد...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:, ] [ 11:59 ] [ امید ]

تيم ملي فوتبال فرانسه موفق شد در نخستين ديدار خود در جام جهاني برزيل به برتري برسد.


ديدار تيم‌هاي فرانسه و هندوراس از ساعت 23 و 30 دقيقه آغاز شد که اين ديدار با نتيجه 3 بر صفر به سود فرانسه به پايان رسيد.

در حساس‌ترين زمان برگزاري اين ديدار در دقيقه 43 فرانسه صاحب يک ضربه پنالتي شد و توسط کريم بنزما به گل رسيد. داور هم به پالاسيوس کارت زرد دوم را داد و وي از زمين اخراج شد....+ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:, ] [ 11:57 ] [ امید ]

شاگردان کواچ در ديدار دوم در هفته چهارم ليگ جهاني واليبال 2014 مقابل برزيل شکست خوردند.


دومين ديدار تيم‌هاي ملي ايران و برزيل در هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ جهاني 2014 واليبال از ساعت 21 امشب (يکشنبه) در سالن 12 هزار نفري آزادي آغاز شد که اين ديدار با نتيجه 3 بر 2 به سود شاگردان رزنده به پايان رسيد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:, ] [ 11:56 ] [ امید ]

کارلوس کي‌روش شاگردانش را براي کسب هر سه امتياز بازي با نيجريه به ميدان مي‌فرستد.


کارلوس کي‌روش در نشست خبري پيش از نخستين ديدار ايران در جام جهاني 2014 برابر نيجريه در پاسخ به سوالي يک خبرنگار خارجي مبني بر اينکه بازي فردا را چگونه مي‌بيند و آيا کارها طبق برنامه پيش رفته است يا خير اظهار کرد: ابتدا اجازه بدهيد از طرف تيم ملي ايران به رسانه‌هاي ملي و بين‌المللي خوش‌آمد بگويم. مايلم سلام را به زبان پرتغالي و روز به خير را به زبان فارسي بگويم....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:, ] [ 11:54 ] [ امید ]

 


هلند فردا شب در يکي از حساس‌ترين ديدارهاي مرحله گروهي جام جهاني برابر اسپانيا به ميدان خواهد رفت.


لوئيز فان‌خال سرمربي تيم ملي هلند در اقدامي جالب ترکيب تيمش برابر اسپانيا را بسيار زودتر از موعد اعلام کرد که به شرح زير است.

دروازه‌بان: يسپر کيلسن

مدافعان: دريل يانمات، ران ولار، استفان ديبريج و برونو مارتينز

هافبک‌ها: دني بليند، جاناتان دگوژمان، وزلي اسنايدر، نايجل ديانگ

مهاجمان: آرين روبن، روبين فان پرسي

دو تيم از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.
 
منبع:ورزش3



 

[ جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:24 ] [ امید ]

برزيل در اولين ديدار خود در جام جهاني 2014 موفق شد کرواسي را با نتيجه 3 بر يک از پيش رو بردارد.


 برزيل و کرواسي ديدار افتتاحيه جام بيستم را در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو برگزار کردند که شاگردان لوئيز فيليپه اسکولاري موفق شدند با نتيجه 3 بر يک کرواسي را شکست دهند. اين پيروزي در شرايطي به دست آمد که داور ژاپني يک پنالتي مشکوک براي تيم ميزبان گرفت. نيمار در دقايق 29 و 71 و اسکار در دقيقه 90 براي برزيل گلزني کردند و تک گل کرواسي را مارسلو در دقيقه 11 به اشتباه درون دروازه خودي جاي داد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:23 ] [ امید ]

 


بيستمين دوره جام جهاني دقايقي پيش طي مراسمي رسما در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو افتتاح شد.


 جام جهاني 2014 برزيل که بيستمين دوره اين رقابت‌ها محسوب مي‌شود، دقايقي پيش طي مراسمي باشکوه در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو آغاز شد تا جشنواره يک ماهه‌ي فوتبال جهان آغاز شود.

در اين مراسم افتتاحيه جام جهاني که در حال برگزاري است 600 هنرمند به اجراي نمايش مي‌پردازند.

تيم ملي برزيل در اولين ديدار جام جهاني 2014 کمتر از 2 ساعت ديگر بايد برابر کرواسي به ميدان برود.
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:22 ] [ امید ]

 


سايت AFC سيدجلال حسيني و جواد نکونام را در بين تيم منتخب آسيايي‌ها در جام‌جهاني جاي داد.


بيستمين دوره جام‌جهاني در حالي از بامداد فردا با ديدار برزيل ميزبان و کرواسي آغاز مي‌شود که در اين دوره چهار تيم ايران، کره جنوبي ژاپن و استراليا به نمايندگي از قاره آسيا در اين رقابت‌ها حضور دارند. سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا در آستانه آغاز جام‌جهاني 2014 تيم منتخب آسيايي‌هاي اين دوره را معرفي کرد که در آن نام سيدجلال حسيني و جواد نکونام از ايران نيز به چشم مي‌خورد.

تيم منتخب آسيايي‌ها در جام جهاني 2014 به شرح زير است:

دروازه‌بان: مت رايان (استراليا)

مدافعان: يوتو ناگاتومو (ژاپن)، جلال حسيني (ايران)، هونگ جئونگ هو (کره جنوبي) و آتسويي يوچيدا (ژاپن)

هافبک‌ها: جواد نکونام (ايران)، ميل جديناک (استراليا)، سئونگ هونگ مين (کره‌جنوبي) ، شين‌جي کاگاوا (ژاپن)، کي‌سوکه هوندا (ژاپن)

مهاجم: تيم کيهيل (استراليا)

ذخيره‌ها: کاواشيما (ژاپن)، کئون يونگ هوان (کره‌جنوبي)، ماکوتو هاسبه (ژاپن)، کئون سونگ يونگ (کره‌جنوبي) و رضا قوچان‌نژاد (ايران)
 
منبع:ورزش3
[ جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:21 ] [ امید ]

داوران ديدارهاي گروه‌هاي 3و 4جام جهاني برزيل مشخص شدند.


 داوران ديدارهاي گروه‌هاي 3 و 4 جام جهاني 2014 برزيل به شرح زير مشخص شدند:

ديدارهاي گروه سوم:

کلمبيا - يونان (شنبه - 20:30)

داور: مارک گيگر از آمريکا

عليرضا فغاني و حسن کامراني‌فر دو داور و کمک داور ذخيره اين ديدار هستند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:18 ] [ امید ]

تکرار فينال آخرين دوره جام جهاني جذاب ترين بازي مرحله گروهي جام بيستم را براي هواداران فوتبال رقم مي‌زند.


جام جهاني 2014 در حالي از بامداد جمعه آغاز مي‌شود که در روزهاي نخست اين تورنمنت مهم و جذاب تيم‌هاي بزرگي بايد رو در روي هم قرار بگيرند.

به نقل از ايسنا، يکي از اين بازي‌هاي مهم و شايد مهم‌ترين بازي مرحله گروهي مصاف اسپانيا و هلند در روز جمعه است که نگاه خيلي از فوتبال دوستان دنيا را به خود جلب مي‌کند.

* اسپانيا

سلطان بلامنازع فوتبال اروپا و جهان در شش سال اخير با کسب رکوردي جالب در قهرماني تورنمنت‌هاي معتبر فوتبال در نخستين بازي بايد آخرين بازي خود در جام جهاني را تکرار کند. شاگردان دل بوسکه که دوست دارند به پادشاهي خود در فوتبال دنيا ادامه دهند...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, ] [ 14:34 ] [ امید ]

سرمربي تيم ملي گفت:‌ اگر شما صحبت‌هاي کارشناسان و رسانه‌ها را دوباره مرور کنيد، مي‌بينيد که الان هيچ کسي در مورد ايران صحبت نمي‌کند و طوري در مورد گروه ما حرف مي‌زنند که گويي سه تيم در گروه است.


 کارلوس کي‌روش در نشست خبري پس از تمرين تيم ملي گفت: در وهله اول سلام مي‌کنم و حضور در برزيل را خوشامد مي‌گويم. با حضور اصحاب رسانه به برزيل ما واقعا در جام جهاني يک تيم کامل شديم. اميدوارم که اوقات خوبي داشته باشيد و کارتان را به خوبي براي پوشش اخبار تيم ملي انجام دهيد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, ] [ 14:33 ] [ امید ]

برزيل در اولين ديدار خود در بيستمين دوره جام جهاني بايد در ورزشگاه کورينتيانس از تيم باانگيزه کرواسي پذيرايي کند.


بيستمين دوره جام جهاني سي دقيقه بامداد جمعه با ديدار برزيل و کرواسي در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو آغاز مي‌شود.

برزيل ميزبان بيستمين دوره جام جهاني در اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها بايد با کرواسي تيمي باانگيزه از قاره اروپا ديدار کند.

* برزيل

برزيل پرافتخارترين تيم جهان با 19 حضور در تاريخ جام‌هاي جهاني توانسته 5 عنوان قهرماني را به خود اختصاص دهد. آن‌ها با هدايت لوئيز فيليپه اسکولاري در انديشه کسب ششمين قهرماني در جام جهاني هستند. فيل بزرگ (اسکولاري) در سال 2002 موفق شد قهرماني در جام جهاني را به برزيلي‌ها هديه کند و از آن زمان تاکنون اين تيم در حسرت رسيدن به قهرماني در جام جهاني مانده است....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:34 ] [ امید ]

 


عليرضا فغاني داور چهارم ديدار افتتاحيه جام جهاني 2014 در شهر سائوپائولو شد.


طبق تصميم فدراسيون جهاني فوتبال عليرضا فغاني در کنار تيم داوري ژاپني در بازي افتتاحيه جام جهاني 2014 ميان برزيل و کرواسي خواهد بود.

به نقل از فارس، وي قرار است به عنوان داور چهارم در اين مصاف حضور داشته باشد.

يونيشي نيشي‌مورا 42 ساله از ژاپن به عنوان داور وسط به «همراه تورو ساگارا»و «تويشيو ناگي»،‌اين داور را در امر قضاوت ياري خواهند کرد.

مسابقات جام جهاني 2014 برزيل از تاريخ 23 خرداد با حضور 32 تيم در 8 گروه 4 تيمي آغاز مي‌شود.
 
منبع:ورزش3

 

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:32 ] [ امید ]

تهران در هفته چهارم ليگ جهاني واليبال ميزبان سومين مسابقه تيم هاي ايران و برزيل است.


سالن 12 هزار نفري آزادي تهران ميزبان ديدار تيم هاي ملي واليبال ايران و برزيل از هفته چهارم ليگ جهاني واليبال است. پرافتخارترين تيم واليبال جهان که يکبار در خانه اش تا پاي شکست برابر ايران پيش رفت و در دومين نبرد شکست خورد، حالا براي گرفتن انتقام به تهران سفر کرده است. در مقابل ملي پوشان واليبال ايران که در خانه حريف چهار امتياز گرفته اند حالا انگيزه زيادي دارند که مقابل هزاران هوادار خود براي دومين و سومين بار برزيلي ها مغلوب کنند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:32 ] [ امید ]

 


پس از اخراج کلارنس سيدورف توسط سران ميلان، فيليپو اينزاگي هدايت روسونري را بر عهده گرفت.


کلارنس سيدورف در حالي که تنها چهار ماه هدايت ميلان را به دست داشت از اين تيم اخراج شد تا فيليپو اينزاگي جاي وي را بگيرد.

به نقل از فارس، در طول هفته گذشته صحبت‌هاي زيادي در خصوص پايان همکاري سيدورف با ميلان به گوش رسيده بود. اکنون مشخص شد که سيلويو برلوسکوني، مالک ميلان با اخراج وي او را به تاريخ باشگاه سپرده است.

در بيانيه باشگاه ميلان آمده: «کلارنس سيدورف از باشگاه اخراج شد. فيليپو اينزاگي هدايت ميلان را به دست گرفته و تا 30 ژوئن 2016 در اين تيم خواهد ماند.»
 
 
منبع:ورزش3

 

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:30 ] [ امید ]

تيم ملي ايران در آستانه جام جهاني در ديداري دوستانه مقابل ترينيداد و توباگو به برتري رسيد.


تيم ملي ايران در آخرين ديدار تدارکاتي خود پيش از آغاز رسمي جام جهاني از ساعت 22:30 امشب در ديداري تدارکاتي در سائوپائولوي کشور برزيل به مصاف ترينيداد و توباگو رفت که اين ديدار با برتري 2 بر صفر تيم ملي ايران پايان رسيد.

گل‌هاي ايران در اين ديدار توسط احسان حاج صفي در دقيقه 45+1 و رضا قوچان‌‌نژاد در دقيقه 55 به ثمر رسيد. در اين ديدار نکونام يک پنالتي را در دقيقه 50 براي تيم ملي از دست داد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:26 ] [ امید ]

دو تيم همشهري رئال‌مادريد و آتلتيکو مادريد در فينال تمام اسپانيايي ليگ قهرمانان اروپا رودرروي هم قرار مي‌گيرند.


فينال پنجاه و نهمين دوره ليگ قهرمانان اروپا شنبه شب در ورزشگاه دالوژ شهر ليسبون برگزار خواهد شد و دو تيم همشهري رئال مادريد و آتلتيکومادريد در حالي اين فينال را برگزار مي‌کنند که براي اولين بار است که دو تيم همشهري در فينال بزرگترين رويداد باشگاهي فوتبال جهان رو در روي هم قرار مي‌گيرند.

*رئال مادريد



رئال مادريد پس از 3 بار ناکامي در رسيدن به فينال ليگ قهرمانان اروپا با ژوزه مارينيو، فصل را با کارلو آنچلوتي چندان خوب شروع نکرد اما رفته رفته با بازگشت گرت بيل به ترکيب رئال مادريد، اين تيم توانست خودش را به عنوان تيمي مدعي در ليگ‌ اسپانيا نشان دهد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:47 ] [ امید ]

برنامه بازي‌هاي جام جهاني 2014 به وقت ايران اعلام شد.


جام جهاني 2014 برزيل 22 خرداد با ديدار ميزبان و کرواسي در ورزشگاه آرنا کورينتيانس شهر سائوپائولو آغاز مي‌شود.

 در زير برنامه بازي‌هاي دور گروهي جام جهاني 2014 به وقت ايران را مي‌بينيم.

برزيل – کرواسي، 23 خرداد، ساعت 00:30

مکزيک – کامرون، 23 خرداد، ساعت 20:30

اسپانيا – هلند، 23 خرداد، ساعت 23:30

شيلي – استراليا، 24 خرداد، ساعت 02:30

کلمبيا – يونان، 24 خرداد، ساعت 20:30

اروگوئه – کاستاريکا، 24 خرداد، ساعت 23:30

انگليس – ايتاليا، 25 خرداد، ساعت02:30.....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:43 ] [ امید ]

ا


سرمربي صربستاني فصل قبل تيم فوتبال ملوان به عنوان سرمربي جديد فولاد خوزستان معرفي شد.


 دراگان اسکوچيچ به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال فولاد خوزستان معرفي شد.

وي امروز با باشگاه فولاد خوزستان قرار داد امضا کرد.
 
منبع:ورزش3

 

[ شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:41 ] [ امید ]

 


باشگاه تراکتورسازي با سرمربي صربستاني سابق تيم ملي يمن به توافق رسيد.


 به نقل از سايت رسمي باشگاه تراکتورسازي، جمشيد نظمي مديرعامل باشگاه تراکتورسازي از توافق با ولاديمير پتروويچ سرمربي اسبق تيم ملي عراق خبر داد. نظمي در اين خصوص افزود: با بررسي که بين 3گزينه داخلي و 25 گزينه خارجي داشتيم با توجه به سابقه و رزومه بسيار خوب اين مربي 58ساله اهل کشور صربستان با او به توافق رسيديم. قرار است هفته آينده اين سرمربي به تبريز بيايد تا قراردادش را با تراکتورسازي نهايي کند.

پتروويچ سابقه بازي در تيم هاي ستاره سرخ بلگراد، آرسنال انگليس، نانسي فرانسه و استاندارد ليژبلژيک را در کارنامه دارد. اين مربي به عنوان سرمربي در تيم هاي ستاره سرخ بلگراد، زير 21سال صربستان، داليان چين، تيم ملي چين و تيم ملي عراق فعاليت کرده است. پتروويچ در يک فصل حضور خود در داليان دو مقام قهرماني در ليگ و حذفي چين به دست آورده و با درخشش اين تيم به عنوان سرمربي تيم ملي چين انتخاب شد. زمان ورود اين سرمربي به تبريز به زودي اعلام مي‌شود.

 
منبع:ورزش3

 

[ شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:35 ] [ امید ]

بيست‌وپنجمين دوره ليگ جهاني واليبال از فردا در برزيل، بلغارستان، آرژانتين و آلمان شروع مي‌شود.


به طور قطع بهترين بازي هفته اول مرحله بين قاره‌اي بين غول‌هاي واليبال جهان، ايتاليا و برزيل برگزار مي‌شود. شاگردان برناردو رزنده، ميزبان 2 بازي اول در برزيل هستند. آتزوري و سلسائو، تنها تيم‌هاي جهان هستند که در هر 24 دوره قبلي ليگ جهاني حاضر بوده‌اند و در مجموع 17 مدال طلا را به نام خودشان ثبت کرده‌اند. ايران و لهستان، ديگر تيم‌هاي اين گروه هستند که بازري‌هاي خود را در مرحله بين قاره‌اي يک هفته ديرتر شروع مي‌کنند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:31 ] [ امید ]

تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان با پيروزي برابر تيم روسيه به قهرماني جام جهاني رسيد.


ديدار فينال مسابقات جام جهاني کشتي فرنگي عصر امروز (جمعه) در سالن هفتم تير بين تيم‌هاي ايران و روسيه برگزار شد. کشتي‌گيران کشورمان در اين ديدار با دوبنده‌هاي آبي برابر قرمزپوشان روسيه حاضر شدند که در پايان تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان موفق شد به قهرماني برسد.

حميد سوريان 6 - منگيان سيمينوف 5


جام جهاني کشتي فرنگي - تهران در اولين وزن اين ديدار حميد سوريان در وزن 59 کيلوگرم به مصاف منگيان سيمينوف روسيه‌اي رفت که در سه دقيقه اول اين کشتي 2 بر صفر به سود کشتي‌گير روس به اتمام رسيد. در سه دقيقه دوم حميد سوريان موفق شد با خارج کردن پاي سيمينوف يک امتياز بگيرد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:20 ] [ امید ]

 


سازمان ليگ فوتبال ايران سقف بودجه باشگاه‌هاي ليگ برتري و آسيايي را ابلاغ کرد.


سازمان ليگ با ارسال نامه‌اي به شانزده باشگاه ليگ برتري فوتبال ايران قانون سقف بودجه اين باشگاه‌ها براي فعاليت در ليگ را تعيين کرد.

به نقل از ايسنا، پيش از اين مسئولان سازمان ليگ، فدراسيون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و وزارت صنايع جلساتي را درباره تعيين سقف بودجه باشگاه‌ها براي فعاليت در مسابقات فوتبال ليگ برتر برگزار کردند که چهارشنبه تصميم گيري نهايي در اين باره انجام شد و پس از آن هم سازمان ليگ (پنجشنبه) امروز با ارسال نامه‌ به شانزده باشگاه ليگ برتري تصميم‌هاي مصوب شده را به آنها ابلاغ کرد.

گفته مي‌شود سقف بودجه باشگاه‌ها براي ليگ برتر پانزده ميليارد تومان است که اين مبلغ فقط مي‌تواند صرف عقد قراردادها، ‌هزينه اسکان، اجاره هتل و سفرهاي درون کشوري شود.

بنابر قانون جديد اعلام شده از سوي سازمان ليگ باشگاه‌هايي که در ليگ قهرمانان آسيا نماينده دارند مي‌توانند 20 درصد افزايش بودجه داشته باشند، بنابراين رقم سقف بودجه آنها به حدود 18 ميليارد تومان مي‌رسد.

از طرفي باشگاه‌ها براي خدمات فوتبال پايه و توسعه و فعاليت آکادمي‌هاي‌شان سقف بودجه آزاد دارند.

پيش از اين سازمان ليگ از تمامي باشگاه‌ها درخواست کرده بود که بودجه اين فصل‌شان براي ليگ برتر را اعلام کنند که گفته مي‌شود باشگاه‌هاي سپاهان، استقلال و پرسپوليس مبلغي فراتر از بودجه مصوبه شده فعلي را اعلام کرده‌اند که بنابراين بايد کاهش بودجه داشته باشند.
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:19 ] [ امید ]

 


تيم سوياي اسپانيا با شکست بنفيکاي پرتغال فاتح رقابت‌هاي ليگ اروپا شد.


ديدار فينال رقابت‌هاي ليگ اروپا شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه يوونتوس شهر تورين ايتاليا برگزار شد که در آن تيم سوياي اسپانيا موفق شد با شکست بنفيکاي پرتغال براي سومين بار قهرمان اين رقابت‌ها شود.

اين بازي در 90 دقيقه معمول و همچنين وقت‌‌هاي اضافي گلي در بر نداشت تا کار به ضربات پنالتي کشيده شود،‌ جايي که سويا با نتيجه 4 بر 2 قهرمان پرتغال را شکست داد و جام قهرماني را از آن خود کرد.

ليما و لوئيزائو پنالتي‌‌‌هاي اول و آخر بنفيکا را به گل تبديل کردند و اسکار کاردوسو و رودريگو پنالتي دوم و سوم نماينده پرتغال را به هدر دادند. در سمت مقابل کارلوس باکا،‌استفان امبيا، کوکه و کوين گاميرو تمام ضربات پتالتي سويا را به گل تبديل کردند.

سويا پيش از اين دوبار متوالي در سال‌هاي 2006 و 2007 در رقابت‌‌هاي ليگ اروپا (جام يوفا) قهرمان شده بود.
 
منبع:ورزش3



 

[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:18 ] [ امید ]

شاگردان فرکي با تساوي برابر السد از دور رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حذف شدند.


 دو تيم فولاد خوزستان و السد از ساعت 19:30 امروز در اهواز به مصاف هم رفتند تا ديدار برگشت خود در دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را برگزار کنند.

اين ديدار در با نتيجه 2 بر 2  پايان يافت تا السد به لطف گل زده در خانه حريف به مرحله بعد صعود کند. نجيب بلحاج(16) و خلفان ابراهيم(29) گل‌هاي السد را به ثمر رساندند و لوسيانو پريرا (77 - پنالتي و86) گل‌هاي فولاد را زد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:17 ] [ امید ]

 


اعضاي جديد هيات مديره باشگاه استقلال مشخص شدند.


وزارت ورزش و جوانان امروز اعضاي جديد هيات مديره استقلال را معرفي کرد. بهرام افشارزاده، منصور پورحيدري، مسعود معيني، رضا نثاري، مقداد نجف‌نژاد،‌ صادق‌پور، سيدرضا افجه‌اي، صاحب پناهي و پندار توفيقي،‌ از اعضاي جديد هيات مديره باشگاه استقلال هستند.

بهرام افشارزاده گزينه اصلي مديرعاملي استقلال است و پس از برگزاري نخستين نشست هيات مديره جديد،‌ طي دو، سه روز آينده به طور رسمي معرفي خواهد شد.
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:15 ] [ امید ]

تيم ملي فوتسال ايران با برتري مقتدرانه مقابل ويتنام راهي ديدار نيمه نهايي فوتسال قهرماني آسيا شد.


در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتسال قهرماني آسيا در هوشي مينه ويتنام، تيم ملي فوتسال ايران از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) برابر تيم ميزبان به ميدان رفت و در نهايت 15 بر 4 ويتنام را شکست داد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:52 ] [ امید ]

 


ترکيب تيم فوتبال خوزستان براي ديدار مقابل السد قطر مشخص شد.


فولاد خوزستان از ساعت 20 و 30 دقيقه امشب در ورزشگاه جاسم‌بن حمد در چارچوب ديدار رفت مرحل يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف السد قطر‌ مي‌رود.

ترکيب فولاد خوزستان براي اين ديدار مشخص شد. با تشخيص حسين فرکي سوشا مکاني، عبدالله کرمي، ايوب والي، اميد خالدي، مهرداد جماعتي،‌ شهاب کرمي، بختيار رحماني، اسماعيل شريفات، سروش رفيعي، غلامرضا رضايي و لوسيانو پريرا دراين ديدار به ميدان مي‌روند.
 
منبع:ورزش3

 

[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:51 ] [ امید ]

تيم واليبال متين ورامين در نخستين ديدار خود در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان نتيجه را به نماينده برزيل واگذار کرد.


تيم واليبال متين ورامين، به عنوان قهرمان آسيا نخستين بازي خود در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان را مقابل ساداکروزيرو (برزيل) برگزار و نتيجه را به حريف خود واگذار کرد.

در اين مسابقه شاگردان بانيولي در سه ست متوالي و با نتايج 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 21 بازي را به نماينده ميزبان واگذار کردند تا در نخستين بازي خود در اين دوره از پيکارها امتيازي کسب نکنند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 15:34 ] [ امید ]

بازي چهارم فينال ليگ برتر بسکتبال به سود پتروشيمي بندر امام به پايان رسيد.


بازي چهارم فينال ليگ برتر بسکتبال در حالي از ساعت 17 امروز (سه‌شنبه) در سالن بسکتبال آزادي آغاز شد که تماشاگران تيم پتروشيمي بندر امام محتاط‌تر از بازي قبل در سالن حاضر شده بودند. ..+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:9 ] [ امید ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید .