نويسندگان
جدیدترین مطالب

 


مهاجم تيم ملي کلمبيا به عنوان آقاي گل جام جهاني برزيل معرفي شد.


تيم ملي کلمبيا در جام جهاني برزيل عملکرد خوبي داشت و توانست بازي‌هاي خوبي را به نمايش بگذارد.

جيمز رودريگز با 6 گل زده به عنوان آقاي گل جام جهاني لقب گرفت و جايزه کفش طلا را به خود اختصاص داد.

فهرست برترين گلزنان جام جهاني برزيل:

جيمز رودريگز (کلمبيا) – 6 گل

توماس مولر (آلمان) – 5 گل

ليونل مسي (آرژانتين) – نيمار (برزيل) – روبين فان‌پرسي (هلند) – 4 گل
 
منبع:ورزش3

 

[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ] [ 11:16 ] [ امید ]

لحظاتي پيش کميته برگزاري مسابقات جام جهاني 2014 اسامي 10 نامزد نهايي کسب توپ طلا با همان برترين بازيکن جام جهاني 2014 برزيل را اعلام کرد.


 لحظاتي پيش کميته برگزاري مسابقات جام جهاني 2014 اسامي 10 نامزد نهايي کسب توپ طلا با همان برترين بازيکن جام جهاني 2014 برزيل را اعلام کرد که در آن دو تيم فيناليست آلمان و آرژانتين داراي بيشترين سهميه در بين اين نامزد ها هستند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ شنبه 21 تير 1393برچسب:, ] [ 17:23 ] [ امید ]

گل ليونل مسي به ايران به عنوان يکي از 10 گل برتر جام جهاني تاکنون انتخاب شد.


پايگاه اينترنتي آسوشيتدپرس امروز در گزارشي 10 گل برتر جام جهاني 2010 را انتخاب کرده که گل مسي به ايران نيز در اين فهرست قرار دارد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ شنبه 21 تير 1393برچسب:, ] [ 17:21 ] [ امید ]

 


تيم منتخب جام جهاني 2014 برزيل تا پايان مرحله نيمه نهايي مشخص شد.


تيم منتخب جام جهاني 2014 برزيل تا پايان مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها از سوي فيفا اعلام شد.

در تيم منتخب تا پايان مرحله نيمه نهايي توني کروس از آلمان به صدر بازيکنان برتر جام رسيد. بن‌زما و روبن نيز در اين جدول در جايگاه‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

در تيم منتخب جام جهاني تا پايان مرحله نيمه‌نهايي جام جهاني مانوئل نوير به عنوان بهترين دروازه‌بان قرار دارد.

در خط دفاعي داويد لوييز از برزيل، استفان دي‌وريج از هلند، تياگو سيلوا از برزيل و ماتز هوملس از آلمان حضور دارند.

توني کروز از آلمان، جيمز رودريگوئز از کلمبيا، وسلي اشنايدر از هلند و اسکار از برزيل در خط مياني تيم منتخب تا پايان اين مرحله قرار گرفتند.

در خط حمله نيز يک بار ديگر زوج کريم بن‌زما از فرانسه و آرين روبن از هلند در اين تيم قرار دارند.
 
منبع:ورزش3
[ شنبه 21 تير 1393برچسب:, ] [ 17:20 ] [ امید ]

 


يک تحقيق علمي در دانشگاه معتبر کمبريج انگليس نشان مي‌دهد که رسانه‌هاي انگليسي زبان دنيا طي حضور ايران در جام جهاني براي توصيف عملکرد اين تيم از سه واژه «دفاع، اميد و تشنگي» استفاده کرده‌اند.


يک مطالعه مطبوعاتي در دانشگاه کمبريج انگليس تلاش کرده با استخراج تيترها و گزارش‌هايي که رسانه‌هاي جهان درباره تيم‌هاي حاضر در جام جهاني نوشته‌اند، سه واژه پر کاربرد توصيفي براي آنها را مشخص کند.

بر اساس داده‌هايي که از رسانه‌هاي گفتاري و نوشتاري انگليسي زبان به دست آمده چندين ميليارد واژه براي توصيف عملکرد تيم‌ها در جام جهاني به کار رفته است.

به نقل ازايسنا، طبق نتيجه‌ اين مطالعه سه واژه پرکاربرد انگليسي زبان دنيا براي ايران " دفاع، اميد و تشنگي" بوده است.

براي ساير تيم‌هاي آسيايي حاضر در جام جهاني هم سه واژه پر کاربرد به اين صورت مشخص شده است:

- استراليا: "مثبت، تلاش و با روحيه"

- کره جنوبي: "اسفناک، شکست و شرم‌آور"

- ژاپن: " مالکيت، نااميد کننده و بي‌نتيجه"
 
منبع:ورزش3

 

[ شنبه 21 تير 1393برچسب:, ] [ 17:19 ] [ امید ]

 


لحظاتي قبل فدراسيون جهاني فوتبال، فيفا در بيانيه اي تيم داوري ديدار فينال را ميان آرژانتين و آلمان را مشخص و اعلام کرد.


 داور ايتاليايي، نيکولا ريتزولي به عنوان قاضي جدال حساس آلمان - آرژانتين در فينال جام جهاني 2014 برزيل، انتخاب شد. جيم بويکه رياست کميته داوران فيفا گفت: "ما بهترين داوران را براي بهترين بازي ها انتخاب کرديم و تيم ايتاليايي قاضي جدال فينال خواهند بود."

ريتزولي سومين داور ايتاليايي است که قضاوت فينال جام جهاني را برعهده مي‌دهد. پيش از اين داوران ايتاليايي، سرخيو گونلا در سال 1978 و کولينا در سال 2002، فينال هاي جام جهاني را سوت زده بودند.
 
منبع:ورزش3

 

[ شنبه 21 تير 1393برچسب:, ] [ 17:15 ] [ امید ]

تيم ملي بسکتبال ايران در نخستين بازي خود در مسابقات کاپ آسيا مقابل ژاپن به برتري رسيد.


 پنجمين دوره مسابقات بسکتبال کاپ آسيا امروز (جمعه) در شهر ووهان چين آغاز شد و تيم ملي کشوزرمان به عنوان قهرمان دوره قبل مسابقات در نخستين بازي‌اش از ساعت 13 و 45 دقيقه به مصاف ژاپن رفت.

تيم ملي کشورمان که در غياب سه بازيکن اصلي خود و با تلفيقي از بازيکنان جوان و با تجربه راهي مسابقات شده است، با ترکيب سامان ويسي، بهنام يخچالي، محمد جمشيدي، اوشين ساهاکيان و حامد حدادي وارد ميدان شد...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 20 تير 1393برچسب:, ] [ 18:41 ] [ امید ]

 


طبق صحبت‌هاي کفاشيان و کي‌روش احتمال حضور بازيکنان دو مليتي جديد در تيم ملي وجود دارد.


  عملکرد خوب بازيکنان دورگه و دو مليتي براي فوتبال ايران مخصوصا در جام جهاني باعث شده تا مسئولان فدراسيون فوتبال باز هم به دنبال شناخت نخبه‌هاي خوب کشورمان در سراسر جهان باشند.

از همين رو جالب است بدانيد طبق آخرين صحبت کفاشيان و کي‌روش قرار است بازيکنان دورگه و دو مليتي در حد دژاگه و قوچان‌نژاد باز هم در سطح جهان شناسايي و در صورت اينکه بتوانند خواسته‌هاي سرمربي تيم ملي را برآورده کنند، آنها به تيم ملي دعوت شوند.

اين تصميم طبق آخرين صحبت کفاشيان و کي‌روش مصوب شده و سرمربي تيم ملي در حال رايزني‌هاي لازم است.
 
منبع:ورزش3



 

[ جمعه 20 تير 1393برچسب:, ] [ 18:40 ] [ امید ]

رئيس فدراسيون فوتبال با استقبال از پاسخ کارلوس کي‌روش از وي به عنوان شانس اصلي هدايت تيم ملي در 3 سال آينده نام برد و گفت: کي‌روش 90 درصد سرمربي ايران مي‌ماند.


علي کفاشيان درباره آخرين وضعيت تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش گفت: در حال حاضر او براي تماشاي جام جهاني در برزيل است اما مذاکرات مثبتي داشتيم و با توجه به تمايل ابتدايي دو طرف قرار شد هرگونه اختلافي که ميان ما وجود دارد به صورت کتبي بيان کنيم تا در آينده مشکلي پيش نيايد...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 20 تير 1393برچسب:, ] [ 18:39 ] [ امید ]

 


داور الجزايري ديدار رده بندي جام جهاني 2014 برزيل را سوت مي‌زند.


جمال حيمودي، داور الجزايري براي قضاوت ديدار رده بندي جام جهاني 2014 انتخاب شد. اين بازي ساعت 30 دقيقه بامداد يکشنبه 22 تير بين دو تيم برزيل و هلند برگزار مي‌شود. اين داور 43 ساله، پيش از اين ديدار تيم‌هاي استراليا با هلند، کاستاريکا با انگليس و بلژيک با آمريکا را قضاوت کرده بود.

به نقل از تسنيم، او سابقه داوري در جام کنفدراسيون‌هاي سال 2013، جام باشگاه‌هاي جهان سال 2012 و جام جهاني زير 20 سال را نيز دارد. حيمودي همچنين در 3 دوره از مسابقات جام ملت‌هاي آفريقا نيز قضاوت کرده که آخرين آنها ديدار فينال سال 2013 بين دو تيم نيجريه و بورکينافاسو بوده است.

جمال حيمودي در 4 رويداد مهم قاره سياه از جمله فينال جام قهرمانان آفريقا 2008، 2012 و 2013 و سوپر جام 2008 آفريقا داور بوده است. او نخستين داور آفريقايي است که ديدار رده بندي جام جهاني فوتبال را سوت مي‌زند.
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 20 تير 1393برچسب:, ] [ 18:37 ] [ امید ]

در پايان مسابقات جام جهاني 2014 هر کدام از 32 تيم حاضر در برزيل بر حسب جايگاهي که کسب کرده‌اند، از فيفا پاداش مالي خود را دريافت خواهند کرد.


  جام جهاني 2014 يک شنبه با برگزاري ديدار پاياني بين تيم هاي ملي آرژانتين و آلمان به تمام خواهد شد. شرکت کنندگان در اين تورنمنت بزرگ جهاني علاوه بر افتخار افريني براي کشورشان، در پايان مسابقات بر حسب عملکردشان مي توانند مبالغ چشمگيري را از فيفا دريافت کنند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 23:25 ] [ امید ]

 


روشن ايرماتوف ازبکستاني گزينه اصلي قضاوت فينال جام جهاني ميان آلمان و آرژانتين است.


ايرماتوف که تا کنون 9 بازي را در جام‌هاي جهاني قضاوت کرده است ، به احتمال فراوان فينال را سوت مي زند و رکورد جديدي را با 10 بازي ثبت مي کند.

ولاسکو کاربايو، داور اسپانيايي احتمالا داور چهارم اين بازي خواهد بود.


منبع:ورزش3

 

[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 22:55 ] [ امید ]

آرژانتين با شکست هلند در ضربه‌هاي پنالتي حريف آلمان در ديدار پاياني جام‌جهاني شد.


تيم‌هاي ملي هلند و آرژانتين از ساعت 30 دقيقه بامداد امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سائوپائولوي شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند تا سرنوشت دومين فيناليست جام بيستم مشخص شود که اين ديدار در در وقت‌هاي قانوني و اضافه بدون گل به پايان رسيد و در نهايت آرژانتين در ضربات پنالتي با نتيجه 4 بر 2 پيروز شد و به فينال رسيد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 18:46 ] [ امید ]

 


فوتبال نيجريه به دليل دخالت دولت اين کشور به حالت تعليق درآمد.


 نيجريه که در جام جهاني برزيل با تيم ملي ايران هم‌گروه بود توانست به دور دوم راه يابد اما با قبول شکست دو بر صفر برابر فرانسه از جام جهاني حذف شد.

فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) فوتبال نيجريه را به دليل دخالت دولت در امور اين کشور تعليق کرد.

کميته اضطراري فيفا امروز 9 جولاي تصميم گرفت فدراسيون فوتبال نيجريه را به دليل دخالت دولت در امور اين کشور بر طبق ماده 13 و 17 اساسنامه فيفا که اعضاي فيفا را ملزم مي‌کند تا امور فوتبال‌شان را خارج از دخالت دولت مديريت کند به حالت تعليق درآورد.

دادگاهي در نيجريه هفته گذشته معاونان کميته اجرايي فدراسيون فوتبال اين کشور را از کار برکنار کرد و دانال گوگو وزير ورزش نيجريه فرد ديگري را در اين پست قرار داد. فيفا به انتقاد از دخالت دولت نيجريه در فوتبال پرداخت و به همين دليل فدراسيون فوتبال اين کشور را تحريم کرد. فيفا در گذشته کشورهاي ديگري را نيز به همين دليل تعليق کرده بود که يکي از اين کشورها فدراسيون فوتبال ايران بود که پس از جام جهاني 2006 به دليل دخالت دولت در امور فوتبال تعليق شد.
 
منبع:ورزش3

 

[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 18:45 ] [ امید ]

مسابقات جام جهاني اسکي چمن 2014 که قرار بود به ميزباني ديزين برگزار شود، به دلايل نامشخص لغو شد.


  مسابقات جام جهاني اسکي چمن 2014 که قرار بود از تاريخ 16 مرداد ماه امسال به مدت دو روز به ميزباني ديزين برگزار شود، به دلايل نامشخص با اعلام سايت فدراسيون جهاني در حالي لغو شد که گفته مي‌شد حتي از سوي فدراسيون اسکي براي برگزاري اين مسابقات اسپانسرهايي نيز مشخص شده بود....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 18:43 ] [ امید ]

 


رئيس فدراسيون فوتبال از پاسخ ايميلي کارلوس کي‌روش به بسته پيشنهادي ايران خبر داد.


علي کفاشيان در حاشيه مراسم ختم مادر وزير ورزش در مورد وضعيت تمديد قرارداد کي‌روش گفت: کي‌روش پاسخ پيشنهاد ما را به طور ايميلي داده است و پس فردا ما هم به او جواب مي‌دهيم.

وي افزود: مواضع‌مان بهم نزديک شده است و به احتمال زياد قرارداد کي‌روش تمديد مي‌شود.
 
منبع:ورزش3

 

[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 18:42 ] [ امید ]

فرآيند انتخاب تيم هاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در سال فني جديد 94-93 پس از تاييد شوراي هاي فني تيم هاي ملي اعلام شد.


به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، اين فرآيند که نسبت به سال گذشته در آن تغييراتي ايجاد شده است، پس از تاييد مجمع عمومي فدراسيون و سمينار روساي هيئت هاي کشتي سراسر کشور از ابتداي سال فني جديد پس از بازي هاي آسيايي کره جنوبي اجرايي مي شود...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 18:41 ] [ امید ]

آرژانتين و هلند براي رسيدن به فينال جام جهاني مصاف سختي با يکديگر خواهند داشت.


بامداد پنجشنبه دومين بازي مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2014 برزيل ميان تيم‌هاي آرژانتين و هلند برگزار مي‌شود؛ ديداري که تقابل دو تن از بهترين دريبل‌ کننده‌هاي جام يعني ليونل مسي و آرين روبن است.

آرژانتين

آلبي سلسته بعد از 24 سال به نيمه نهايي جام جهاني رسيده است. شاگردان سابه‌يا از ابتداي جام همه رقيبان خود را برده‌اند، اما اين پيروزي‌ها با اختلاف يک گل بوده است. مسي با انتخاب به عنوان بهترين بازيکن زمين در چهار ديدار و نقش داشتن در اکثر گل‌هاي آرژانتين ستاره تيمش تا اين مرحله از جام بوده است...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ] [ 16:32 ] [ امید ]

فدراسيون جهاني واليبال برنامه مسابقات مرحله نهايي ليگ جهاني 2014 در فلورانس را اعلام کرد.


فدراسيون جهاني واليبال برنامه مرحله نهايي اين رقابت ها را که طي روز هاي 16 تا 20 جولاي(25 تا 29 تير) در فلورانس ايتاليا برگزار مي شود را اعلام کرد.

برنامه دور نهايي ليگ جهاني 2014 به شرح زير است:

چهارشنبه 25 تيرماه

ساعت 20 به وقت تهران (17:30 به وقت محلي) : ايران – روسيه...+ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ] [ 16:30 ] [ امید ]

سيدمحمد موسوي عراقي در پايان دور مقدماتي يا بين قاره‌اي ليگ جهاني واليبال همچنان عنوان بهترين مدافع را در اختيار دارد.


در پايان مرحله بين قاره‌اي ليگ جهاني واليبال محمد موسوي با 0.96 امتياز بهترين مدافع شد و بازيکناني از روسيه و ايتاليا در مکان‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

در فهرست امتيازآورترين بازيکنان ليگ جهاني آندرسون ماتيو از آمريکا با 259 امتياز در صدر اين فهرست قرار دارد. بازيکناني از صربستان و آمريکا با 220 و 210 امتياز در رتبه‌هاي دوم و سوم هستند و شهرام محمودي از ايران با 149 امتياز در رتبه هشتم است....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ] [ 16:29 ] [ امید ]

تيم منتخب جام جهاني 2014 برزيل تا پايان مرحله يک‌چهارم نهايي مشخص شد.


تيم منتخب جام جهاني 2014 برزيل تا پايان مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها از سوي فيفا اعلام شد.

در تيم منتخب تا پايان مرحله يک‌چهارم ‌نهايي يک بار ديگر کريم بن‌زما به صدر جدول بهترين بازيکنان رسيد.

جيمز رودريگوئز از کلمبيا و رافائل واران در اين جدول در جايگاه‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ] [ 16:26 ] [ امید ]

 


اسطوره باشگاه رئال مادريد در 88 سالگي درگذشت.


آلفردو دي استفانو که به نوعي بهترين بازيکن تاريخ رئال مادريد شناخته مي‌شود در سن 88 سالگي دار فاني را وداع گفت.

او رکن‌ اصلي تمامي موفقيت‌هاي رئال در دهه 50 ميلادي بود و با اين تيم پنج بار پياپي قهرماني در اروپا را تجربه کرد. دي استفانو که متولد آرژانتين بود بين سال‌هاي 1953 تا 1964 در رئال توپ زد و در سال‌هاي 1957 و 1959 دو بار عنوان بهترين بازيکن اروپا را از آن خود کرد.

وي پس از رائول که با 307 گل بهترين گلزن تاريخ رئال مادريد است در جايگاه دوم قرار دارد. دو دوره مربيگري کوتاه در رئال نيز در کارنامه وي ديده مي‌شود و سال‌ها نيز عنوان رياست افتخاري باشگاه نيز به عهده وي بود. همچنين ايشان در رده ملي نيز در ترکيب تيم‌هاي اسپانيا، آرژانتين و کلمبيا به ميدان رفته بود.
 
منبع:ورزش3

 

[ سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ] [ 16:25 ] [ امید ]

سرمربي سابق تيم ملي برزيل و سرمربي سابق بوسني و هرزگوين براي جانشيني کارلوس کي‌روش در تيم ملي ايران اعلام آمادگي کردند.


 ماندن و رفتن کي‌روش از تيم ملي فوتبال ايران سوژه اول محافل ورزشي است و کارشناسان و مربيان ايراني نيز نظرات موافق و مخالف زيادي در مورد ادامه همکاري کي‌روش دارند. با اين حال فدراسيون فوتبال ظاهرا در زمينه انتخاب کادر فني تيم ملي بيکار نيست و با توجه به اتمام زمان قرارداد کي‌روش نيز برخي از نماينده‌هاي مربيان نيز در حال رايزني با فدراسيون فوتبال ايران...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 18:42 ] [ امید ]

 


مهاجم تيم ملي برزيل به دليل آسيب ديدگي ادامه جام جهاني را از دست داد.


ديدار تيم‌هاي ملي برزيل و کلمبيا در چارچوب رقابت‌هاي مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني برگزار شد که در پايان برزيل با نتيجه دو بر يک از سد حريف گذشت و راهي نيمه نهايي شد تا با آلمان ديدار کند.

در اين ديدار تياگو سيلوا 7 و داويد لوييز 69 براي برزيل و جيمز رودريگز 80 براي کلمبيا گلزني کردند.

در حالي که اين ديدار رو به پايان بود، نيمار و خوان کاميلو زونيگا بر سر تصاحب توپ ارسالي با هم برخورد کردند به شکلي که زانوي بازيکن کلمبيايي به کمر ستاره برزيل برخورد کرد و موجب آسيب او شد. به همين دليل نيمار براي معاينه‌هاي دقيق‌تر و عکس‌برداري به بيمارستان منتقل شد.

اکنون رودريگو لاسمار، پزشک تيم ملي برزيل پس از معاينه نيمار اعلام کرده که وي ادامه جام جهاني را به دليل آسيب ديدگي از ناحيه مهره کمر از دست داده است.
 
منبع:ورزش3

 

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 17:34 ] [ امید ]

تيم فوتبال برزيل با برتري مقابل کلمبيا حريف آلمان در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2014 شد.


دومين ديدار از مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني 2014 برزيل بين تيم هاي برزيل و کلمبيا از ساعت 30 دقيقه بامداد شنبه در ورزشگاه کاستلائو آغاز شد که در پايان با حساب 2 بر يک به سود برزيل به پايان رسيد تا اين تيم راهي مرحله نيمه نهايي شود.

در نيمه نخست برزيل موفق شد يک بر صفر با گل دقيقه 7 تياگو سيلوا به رختکن برود....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 17:33 ] [ امید ]

آلمان با برتري برابر فرانسه اولين تيم حاضر در مرحله نيمه نهايي جام جهاني لقب گرفت.


 آلمان و فرانسه در مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني در حضور بيش از 74 هزار تماشاگر در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم رفتند که اين ديدار با برتري يک بر صفر آلمان به پايان رسيد.

پيش از شروع مسابقه کاپيتان‌هاي دو تيم متني را عليه نژاد پرستي در ورزشگاه خواندند. فرانسوي‌ها بازي را بهتر شروع کردند...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 17:32 ] [ امید ]

تيم ملي واليبال ايران در سومين ديدار خود برابر لهستان شکست خورد اما همچنان صدرنشين گروه A ماند.


تيم ملي واليبال ايران در هفته هفتم ليگ جهاني در حالي به مصاف لهستان رفت که پيش از اين با کسب 19 امتياز صعود خود را به دور نهايي قطعي کرده بود. به نوعي اين بازي براي تيم ايران تشريفاتي به شمار مي رفت. تيم ملي واليبال ايران در اين مسابقه برابر لهستان با نتيجه 3 بر يک و امتيازهاي 25- 17، 24-26، 23-25 و 17-25 شکست خورد...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 17:30 ] [ امید ]

فدراسيون پيشنهاد خود را در قالب 7 بند به کارلوس‌ کي‌روش تحويل داد که نگاهي به مفاد اين پيشنهاد 7 بندي از يک طرف و موضع‌گيري مربي پرتغالي از طرف ديگر حکايت از نزديک شدن دو طرف به تمديد قرارداد دارد.


در شرايطي که کارلوس کي‌روش پنج‌شنبه پيشنهاد رسمي و مکتوب فدراسيون فوتبال را براي تمديد قراردادش دريافت کرد، آنچه از مفاد قرارداد پيشنهادي به اين مربي پرتغالي برمي‌آيد به نظر مي‌رسد او نيمکت تيم ملي ايران را حفظ کند.

اگرچه يکي از مسوولان فدراسيون فوتبال اين موضوع را تلويحا رد کرد و به خبرنگار ايسنا گفت: " اگر کي‌روش بپذيرد قراردادش را با اين شرايط تمديد کند، بايد يک آدم ديگر شود! " اما با صحبت‌هايي که اين مربي در برنامه تلويزيوني پنج‌شنبه شب انجام داد، به نظر مي‌رسيد...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 17:28 ] [ امید ]

سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: به پيشنهاد فدراسيون فوتبال در اسرع وقت پاسخ خواهم داد.


کارلوس کي‌روش در مورد عملکرد ايران در جام جهاني گفت: از عملکرد تيم راضي بودم اما از نتايج راضي نبودم چراکه انتظار داشتم به دور دوم برويم. 99 درصد کارشناسان فوتبال دنيا اين نظر را دادند که آن صحنه مقابل آرژانتين پنالتي بود و من هم نظرم همين است.

وي افزود: فلسفه من بعنوان يک مربي اين است که براي برد تلاش کنم اما آرزو داشتن ماليات ندارد و ما به دنبال اين آرزو بوديم. من تمام توان خودم و مردم را به آن سمت سوق دادم. بازي با نيجريه بسيار استراتژيک بود. ما انتظار زيادي داشتيم...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 13 تير 1393برچسب:, ] [ 17:7 ] [ امید ]

تيم منتخب جام جهاني 2014 برزيل تا پايان مرحله يک هشتم‌نهايي توسط فيفا اعلام شد.


تيم منتخب جام جهاني 2014 برزيل تا پايان مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها از سوي فيفا اعلام شد.

در تيم منتخب تا پايان مرحله يک هشتم نهايي داويد لوييز از برزيل به صدر جدول بهترين بازيکنان رسيد و جايگزين جيمز رودريگوئز از کلمبيا در اين جدول شد. رودريگوئز و بن‌زما پس از مدافع تيم ملي برزيل در رده‌هاي بعدي قرار گرفتند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 13 تير 1393برچسب:, ] [ 17:5 ] [ امید ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید .